7 Cara Darurat Melihat Jelas tanpa Kacamata

Diposting oleh miz hl on Rabu, 09 Juli 2014






Keadaan penglihatan darurat pada saat tidak ada kaca mata dapat terjadi pada saat kaca mata mendadak pecah sehingga tidak dapat digunakan, lalu saat tiba-tiba kaca mata hilang atau lupa membawa, terutama bagi orang yang sudah berumur lanjut. Sedangkan kita perlu sekali untuk melihat. Baik itu untuk penglihatan jauh ataupun penglihatan dekat.Misalnya saat kita berada disebuah toko ingin
Anda sedang membaca artikel di Blog Miz HL Blog Miss Amoy Indonesia tentang 7 Cara Darurat Melihat Jelas tanpa Kacamata dan anda bisa menemukan artikel 7 Cara Darurat Melihat Jelas tanpa Kacamata ini dengan url http://miz-hl.blogspot.com/2014/07/7-cara-darurat-melihat-jelas-tanpa.html,anda boleh menyebar luaskannya atau mengcopy paste-nya jika artikel 7 Cara Darurat Melihat Jelas tanpa Kacamata ini sangat bermanfaat bagi teman-teman anda,namun jangan lupa untuk meletakkan link 7 Cara Darurat Melihat Jelas tanpa Kacamata sebagai sumbernya.
Cari Amoy Montok...

{ 1 komentar... read them below or add one }

Unknown mengatakan...

Nama saya Lady Rhoda Eny seorang guru sekolah di malaysia berkahwin tetapi suami saya meninggal dunia dalam kemalangan kereta, Saya ditinggalkan dengan tiga kanak-kanak kepada diri saya sendiri untuk melatih, pada 9 Okt 2016 anak saya akhirnya keluar dengan kawan-kawannya untuk pakej hiburan ( Subang Jaya) dalam 3, Jalan PJS 11/11, Bandar Sunway, 47500 Petaling Jaya, Selangor, Malaysia, malangnya brek gagal dan mengalami kemalangan yang teruk yang hampir kos mereka kehidupan mereka, tetapi Allah masih disimpan tetapi anak-anak saya mempunyai kecederaan dan doktor RM20 permintaan. 000 Saya tidak mempunyai, jadi saya memutuskan untuk mencari pinjaman mana-mana tetapi ia tidak berjaya, dan anak saya akan mati, jadi saya mula berdoa kepada Allah untuk membantu saya kerana saya tidak mempunyai satu, I 'ma janda yang tidak membantu dengan pinjaman, saya juga cuba bank tetapi mereka mendakwa collecterial saya sekali lagi, jadi saya pergi melalui internet di mana saya boleh mendapatkan pinjaman, saya berpendapat bahawa saksi pinjaman dipanggil Lady Jane (ladyjanealice@gmail.com) jadi saya melalui e-mel beliau dan dia memberitahu saya saya perlu hubungi En Dangote melalui e-mel (dangoteloangroupdepartment@gmail.com) jadi saya lakukan.

i telah diminta untuk mengisi borang dan mengemukakan kad ID saya untuk pengesahan, dan kemudian dihantar pulang ke e-mel yang lengkap dan ditandatangani dokumen dan di tengah-tengah malam saya menyemak akaun bank saya, saya terkejut berapa banyak saya untuk permohonan pinjaman itu telah dipindahkan ke akaun bank saya gembira, saya berdoa kepada Tuhan untuk pertolongan dan dia menghantar Mr. syarikat pinjaman. bantuan mr Dangote, anak saya adalah baik dan sihat, terima kasih kepada Jane dan Encik Dangote, hubungi saya melalui e-mel untuk maklumat lanjut dan membuktikan ladyrhodaeny@gmail.com.

Posting Komentar